به انجمن های پارسی گروپ خوش آمدید

پارسی گروپ ، انجمن خصوصی پشتیبانی و ارائه آموزش های کار با قالب خریداری شده است ، لطفا در نظر داشته باشید که پس از ثبت نام ، حساب کاربری شما باید به صورت دستی از جانب مدیریت تایید شود . 

قوانین ثبت نام

لطفا در نظر داشته باشید که خرید شما از سایت به معنای قبول شرایط و قوانین جاری است .لذا قبل از خرید تمامی موارد را مطالعه نمایید تا از بروز مسائل احتمالی جلوگیری به عمل آید .

نکات پیش از خرید و شرایط نصب و راه اندازی

خریدار موظف است تمامی توضیحات محصول را خوانده و با بررسی نمونه نمایشی و در نظر گرفتن نیازهای خود اقدام به ثبت سفارش کند . با توجه به اینکه قالب کالای فیزیکی نیست پس از نصب آن امکان برگشت وجه ، وجود نخواهد داشت . 
  •  خریدار موظف است جهت استفاده از قالب ها یک هاست استاندارد با کنترل پنل Direct Admin و یا Cpanel ارائه کند.
  • خریدار مجاز به نصب قالب در سایت های دیگر را ندارد و در صورت انجام ، پشتیبانی ای از وی صورت نمیگیرد ، همچنین هیچگونه آموزش و پاسخ به پرسشی برای نصب قالب در سایت های دیگر صورت نمیگیرد.
  • فایل خام و فشرده قالب و یا فایل درون ریز در صورت درخواست پس از نصب به خریدار تحویل میگردد اما فروشگاه تعهدی نسبت به ارائه آموزش نصب و پیکربندی تمام بخش ها برای مشتری جهت نصب غیرمجاز قالب در سایت های دیگر را ندارد .
  • جهت نصب قالب در سایت های دیگر از جانب فروشگاه ، خریدار میتواند هزینه نصب 15.000 تومانی آنرا پرداخت کند این مبلغ نیز فقط مربوط به نصب است و در صورتی که خریدار بخواهد خدمات پشتیبانی برای سایت دیگری داشته باشد میتواند قالب را خریداری کند.
  • خریدار مجاز به فروش و یا عرضه رایگان قالب نیست.
  • پشتیبانی و رفع اشکال در روزهای کاری و از ساعت 8 صبح الی 16 بعد از ظهر صورت میگیرد.

شرایط پشتیبانی و ارائه بروز رسانی ها

 
  • قالب های وردپرس به صورت دوره ای بروز رسانی میشوند و این بروز رسانی در صورت وجود به رایگان برای خریدار ارسال میگردد.

شرایط نامشخص : در مواردی نادر دیده شده که قالب بعد از مدتی از جانب طراح اصلی آن در تم فارست حذف و یا با توقف فروش مواجه میشود لذا در این حالات فروشگاه نیز کاملا تابع قوانین تم فارست است .

  • با ارائه بروز رسانی قالب ، خریدار باید بروز رسانی را انجام دهد زیرا در صورت بروز مشکل ، دیگر از نسخه قبلی پشتیبانی صورت نمیگیرد .
  • خدمات پشتیبانی شامل پاسخ به پرسش های عمومی ،تغییر در چیدمان سایت و اعمال موارد دلخواه در ساختار قالب مطابق با امکانات آن است .
  • هرگونه تغییر در ساختار قالب ها که صورت پیشفرض وجود نداشته باشد و منجر به ویرایش کدهای اصلی باشد ، شامل خدمات پشتیبانی نمیگردد و موضوعی است مبنی بر شخصی سازی که میتواند با پرداخت هزینه صورت گیرد اما در حد توان به رایگان در این زمینه راهنمایی های لازم انجام میگردد .
  • پشتیبانی تنها از طریق ایمیل و انجمن صورت میگیرد . ارائه خدمات پشتیبانی نیز در روزهای کاری و ساعات اداری صورت میگیرد.
  • ارائه آموزش کار با قالب جزء موارد الزامی فروشگاه نبوده و صرفا جهت کمک به خریدار جهت آشنایی کلی با چهارچوب امکانات قالب صورت میگیرد لذا برای رفاه مشتریان آموزش های پایه اولیه برای بیشتر قالب های پر فروش فراهم شده و به رایگان در اختیار خریدار قرار میگیرد .
  • عضویت در انجمن و استفاده از خدمات پشتیبانی رایگان است . پس از خرید سرویس یا قالبی نیز در صورت وجود آموزش تخصصی آن یک ماه به صورت رایگان میتوانید از این آموزش های تخصصی استفاده کنید . پس از اتمام این دوره در صورت تمایل میتوانید آنرا شارژ کنید .
    سایر موارد:

    چرا در نمونه نمایشی برخی از صفحات قالب انگلیسی هستند و یا به سایت های دیگر لینک میگردند

    وجود صفحات انگلیسی به معنای این نیست که قالب فارسی سازی نشده است ، بلکه بدان معناست که آن متون فقط یک نوشته انگلیسی هستند و کاربرد محتوای آماده برای سایت را دارند . شما پس از خرید باید محتوا و متن فارسی دلخواه خود را جایگزین نمایید . لینک به صفحات خارجی دیگر نیز صرفا جهت مشاهده کامل امکانات قالب در نسخه اصلی است .
     

    آیا میتوانم کپی رایت زیرین در بخش پانوشت سایت را تغییر دهم ؟

    شما به رایگان میتوانید تمامی متن و لینک های پیشفرض در نمونه های نمایشی از جمله پانوشت و کپی رایت را تغییر دهید به طور کلی در ظاهر سایت هیچگونه اجباری مبنی بر قرارگیری لینک سازنده و ارائه کننده قالب نمیباشد . اما یک لینک در بخش پنل مدیریت و تنظیمات قالب وجود دارد که تنها برای مدیر قابل مشاهده است که غیر قابل حذف است .
     

    میخواهم قالب را در لوکال هاست نصب کنم با خطا مواجه هستم

    با توجه به اینکه قالب های موجود فقط بر روی هاست های استاندارد ارائه میگردند لذا عیب یابی آنها نیز در همین سرویس ها انجام میشود و مسائل مرتبط با لوکال هاست و رفع خطاهای آن باید توسط کاربر صورت گیرد و فروشگاه مسئولیتی در قبال آن ندارد.
     

    اختلافات و مرجع حل و فصل آن :

    خریدار یا همان مشتری موافقت مینماید که محل هرگونه داوری یا دادرسی اختلافات فی مابین در استان گیلان باشد و هرگونه حقی در ارائه هر گونه شکایتی خارج از این ماده در مراجع قضایی حقوقی / کیفری در سایر نقاط کشور را از خود سلب میکند .

    خریدار موظف است کلیه مفاد این قرارداد ، ضوابط انجمن و قوانین جمهوری اسلامی ایران را رعایت نماید در صورت عدم رعایت قوانین ، پارسی گروپ مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت .